chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Hei folkens. Jeg lurte på en ting. Hva er viktigst å sjekke selv og fikse før en eu godkjenning? hva burde jeg bytte fortest? og hva lønner det seg å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 og hva er dem mest nøye med å sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Også en siste ting jeg lurte på. jeg skal på eu godkjenning om 4 mnd. og hadde tenkt å levere den nå i januar for å ha litt tid på meg. Men vis dem for eks skulle finne en 3 feil. vil bilen få kjøreforbud da eller kan den kjøres fram til den SKAL være godkjent? jeg tenkte så jeg har litt tid på å fikse den før den skal godkjennes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Kjør den på eugodkjenning først, På en naf stasjon. så tar du det derfra. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 jeg fikk ikke svar på det jeg lurte på men. og har hørt att NAF er sykt nøye med sjekken sin. har hørt dem går over bilen med lupe omtrent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Da vil du få kjøreforbud ja, hvilken bil er det snakk om? Leverte inn en Audi en gang med 3er feil på bremsene. De nektet å gi den til meg, men fikk den til slutt da. Skifta bremsene og tilbake på etterkontroll. Fiks ferdig godkjent, Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 er en celica Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 NAF er nøye ja, men upartisk. Tar du den på vanlig verksted så kan dem ofte komme med feil som gjerne ikke må fikses, det opplever du ihvertfall sjeldent på en NAF stasjon. Ville gått over bremsene på bilen din, sjekka bilen for vann og oljelekkasje, sjekk lysa osv. Du skjønner ka eg mener, greieste er å få bilen opp på bukk. Lettere å gå over bilen da. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 ikke att jeg vet att det er noe feil med bilen. men vil ta forhånds regler. men hva burde jeg bytte for att den skal være forskriftelig stand å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Og har du også ettermontert ekstralys som f.eks xenon og slikt vil du få 1er feil. Celica er jo gode slitere, men alt ettersom. Vet du om noe som er gale med bilen?? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 hvis du ikke vet om noen feil med bilen så er det bare å kjøre på EU. Det ville eg gjort. Du kan eventuelt få to måneders utsettelse av EU også. Så får du fikset det som eventuelt må ordnes., Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 jeg har bytta dempere bak, bytta til originalt eksos anlegg, bytta register reim. det jeg skal bytte nå er dempere forran. endeledd bak. bremse klosser og lambda da bilen slipper mye eksos ut. og har litt vond lukt. også skal jeg bytte top pakkning på motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Ka e det då, Virker jo som bilen er i teknisk god stand da. Gjør det du har sagt, så går den helt sikkert igjennom Eu uten problemer. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 ville bare høre med noen om det er noe jeg burde bytte liksom for att bilen ikke skal få kjøreforbud. er det noen ting jeg har glemt att jeg skal bytte for att den skal gå knirke fritt igjennom EU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Sørg for at bremser er OK, ingen slakk i noen foringer, motor ikke lekker olje eller vann. Lambda bytter du jo nå så forhåpentligvis får det grei avlesning på avgass, alle lys OK, ingen gravrust ( sjekket kanaler?), alt kommer og ann på den som tar EU, noen er mer pirkete en andre. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg