Saucebaoss Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Mistet oljetrykk og motor og turbo er døde, fikk beskjed av verksted at det ikke er vits å fikse bilen siden det koster mer enn det bilen er verdt. Men er det mulig å kjøpe ny motor og turbo, sånn at jeg slipper å tape 40 tusen kroner. har også et spørsmpl, min motor har ANB som motor kode, men kan man bruke Audi a4 1.8t Quattro motor i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Det er ikke noe problem så lenge motorkode er riktig, men du kan jo selvfølgelig ikke bruke girkasse, Du får jo brukt motor fra 3000,- og oppover. Og da har du fortsatt mange brukbare deler på gamlemotoren. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saucebaoss Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Har en motorkode ANB, men finner ingen motorer med den koden. Vet du om noen steder der jeg kan få kjøpt en bruktmotor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Hvilken årsmodell er det? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Prøv å se på no.bildelsbasen.se Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet Januar 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 Nbfbildeler.no Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saucebaoss Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2014 det er en 2000 modell, men registrert som 2001 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg