teigen83 Skrevet November 25, 2013 Rapporter Share Skrevet November 25, 2013 hei.. har vært å kjøpt meg en rav4 2002mod. lurer på om det finnes noe annen cd-spiller med nav\usb som passer i den. har den kjørecomputer på den??? finner noen men d er uten kjørecomputer. er d noen som har en slik å selge evt.??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teia Skrevet Januar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Lurer på akkurat det samme. Eventuelt en spiller med flipp-skjerm ol. Min enhet har en cdmotor som hyler og bråker noe voldsomt, og det gidder jeg ikke høre på! men ønsker å beholde kjørecomputeren :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teigen83 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 hei.. d nærmeste eg kommer e denne en eonon d5167f spiller men den har ikke kjørecomputer.. har nå undersøkt litt og d ser ut til at d ikke er så lett å få tak i.. flere som eg har vært i kontakt med dem som produsere men d ser ut til at d e ingen som har noe å tilby.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg