KIRK Skrevet November 17, 2013 Rapporter Share Skrevet November 17, 2013 Jeg har en Partner 1.4i der toppen har skadde gjenger til en av pluggene. Lurer på hva som er mest lønnsomt her, sette inn løsgjenger eller bare bytte topp? Toppen må vel av uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet November 26, 2013 Rapporter Share Skrevet November 26, 2013 går sikkert an å prøve med løsgjenger ( da må du vel bore før du legger i løsgjengene) eller finne en gjengetapp som passer og prøve å lage nye gjenger før evt. bytte topp.. tar ca 4-5 timer å skifte en topp på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2013 Har nå forhørt meg litt rundt og mange sier at løsgjenger bare er noe dritt. Bla skrur seg ut og slikt, så lurer på om jeg bare prøver å gjenge opp på nytt. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg