bob91 Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 Hei. Ny på forumet i dag:) Har da kjøpt min første bil. En 1995. Golf 1,4 60hk 3dørs. kmstand 155,000. Bilen er så å si rust fri. Var et par ting som måtte gjøres. Ta en full service på bilen, bytte en drivstoff slange i motoren. (min bror som kan skru her, men jeg lærer. hehe) og bytte instrumentpanel da dette er gåent. Bilen er standard og kjip foreløpig. Men det skal ordnes:).. To do list: Bytte lykter foran til Fk angel eyes -(Bestilt) Bytte lykter bak til Rød/smoked klarglass -(bestilt) Nye blinker foran med tåkelys -(Bestilt) VR6/GTI leppe foran -(bestilt) Emblemfri grill -( bestilt) 16" eller 17" felger til våren. Litt usikker på dim, kom gjerne med tips:) Senk som kommer til våren. Gi tips på hvor mye jeg burde senke:) Soting, kommer etterhvert Effektanlegg for lyden skyld, og fordi bakpotta er rustet ihjel. kommer tll våren. Innvendig: Ny bryter til hovedlys med tåkelys og blått lys -(bestilt) nytt panel til klima med blått lys Xenon hvitt eller blått lys i speedometer med rød nåler. Anlegg. kom GJERNE med mere tips på hva jeg kan gjøre med bilen.. tar i mot alle tips med glede:) kommer med bilder etterhvert som ting blir gjort. Sånn ser den ut foreløpig wrnr1 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 9, 2013 Rapporter Share Skrevet November 9, 2013 blir bra med de nye delene som er bestilt vil jeg tro :p stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Ser bra ut dette ja :D Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Desember 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2013 ang senk ville jeg gått for justerbart senkesett, www.laaav.no har veldig gode priser på senk, men ville ikke gått for det aller billigste til golf 3 da dette er alt for mykt bak aysaleem og wrnr1 reagerte på dette 2 Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Desember 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 Begynner å komme litt nå.. Fått på nye lykter, nye blink/tåkelys / sideblink. Ny grill. Vr6 leppe. Fått handla inn 17" felger til den. Mangler dekk enda da, men det kommer til våren. Ja har tenkt på å hive inn et justerbart slik at den kan heves litt på vinteren. Har også fått bestilt plasmaskiver til instrumentpanel nå. Skal samt prøve å sette inn nåler fra passat 3c og lysdioder bak slik at nålene vil lyse opp også. Hiver ut bilder av det når jeg kommer så langt. Her et bilde jeg fikk tatt før det ble mørkt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet Desember 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 Prøver å ta litt inspirasjon fra Golfen broren min hadde for 4-5 år siden. Den var det gule koni justerbart understell. Men det var VELDIG stivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Desember 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 se der ja, ikke værst :m'm: personlig ville jeg holdt VR6 leppa original og ikke lakkert ;) tøff den golfen til bror din å, men interiøret var litt i meste laget med den sterke grønnfargen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Desember 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 Må si meg enig med Robin der. Jeg ville ha beholdt leppa original jeg også, men ellers begynner dette å bli en feet bil :D Har lyst til å skaffe meg brytere og ventilasjons-griller i krom jeg også :D Grønnfargen kunne jeg aldri hatt i min bil :P Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Desember 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 så du hadde bare enkelkammer lykter før du satte på angeleyes, http://www.bilforumet.no/topic/55751-diy-do-it-yourself-trad-for-golf-3/page-4#post1694793denne tråden viser hvordan du får både fultlys å nærlys til å lyse sammen for å få bedre lysbilde =) Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bob91 Skrevet Desember 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2013 ja bilen hans var litt ektrem inni... var meninga å lage en "showbil" av den han hadde. brukt mye penger der.. Satt leppa på nå. tenker å kanskje bytte den ut med en rieger leppe til våren. Tror han hadde lakket de luftinntakene selv. Takk for linken VENTOTD.. har irritert meg litt over det ja takker Her er bilde av felgene btw.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bob91 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 En liten update...fått satt inn Led pærer i angel eyes. Xenon kit i tåkelys. Fikk satt inn nye baklykter også. Innvendig har jeg byttet ut lysbryter. instrumentskiver til plasmaskiver samt plasma "skive" til klima.Venter på nåler til instrumentpanel(røde) Golf3jente reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Desember 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2013 ikke værst, ble jo bra med blått lys istedenfor grønt innvendig, liker selv rødt best :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 Synes blå var drittfett, spesielt i instrumentpanelet, men det ble veldig likt golf mk4 da :P Men mye fetere enn originalt iallefall! Siter Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGTVolkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg