chrisern20 Skrevet November 6, 2013 Rapporter Share Skrevet November 6, 2013 Hei folkens jeg har sett litt på ebay etter turbo til min bil. Jeg lurer på hva må Gjøre for att den skal tåle en turbo. eller kan man montere den rett på original motoren og hva må Gjøre etter turbo er satt inn. form av vegvesenet osv motor spec: 7AFE 1.8 L ca 240000 km 97 modell håper noen kan svare meg. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogs Skrevet November 7, 2013 Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 Det lar seg fint gjøre, men du får det nok ikke godkjent. Det beste du kan gjøre er å sette inn en 3s-ge BEAMS motor, den er god for over 200hk. Det er mulig du får den godkjent som en vanlig t20 GT, som har ca 170hk. Hvor holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet November 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2013 Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 vis jeg setter inn den motoren. Hva mere må byttes?. tenker på understell, bremser, gir kasse osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogs Skrevet November 8, 2013 Rapporter Share Skrevet November 8, 2013 Motorfestene må nok flyttes, girkassen må følge med 3s-ge'en og det elektriske anlegget må jukses med. Du er nok bedre tjent med å selge st'en og kjøpe en GT. Hvis det ikke er nok krefter der, så sklir en BEAMS rett inn, siden det er noenlunde samme motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg