burma1967 Skrevet Oktober 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Som skrevet ovenfor har jeg en Audi A6, har fått den diagnosert, men fant ingenting på dette... Har nylig skiftet tennplugger, kan nevne at når den er varm, starter den med det samme. Ser man på diagnoseringen om tempraturgiveren er defekt? Blir veldig glad for svar :) Reidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Man bruker å se sensorfeil på en diagnosetest Får bilen nok bensin da? ;) Kald bil = mer forbruk. Tett filter = liten flow. For lite bensin = ikke start. Varm bil = mindre forbruk. Tett filter = liten flow, men nok til å starte ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burma1967 Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Du må ha meg unnskyldt, eg har veldig lite greie på biler :( Er det bensinfilter du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burma1967 Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Og ka betyr "flow" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Gjennomstrømning eller flow er et mål på hvor mye av et medium som strømmer gjennom et rør per tidsenhet. Dvs et tett filter kan gjøre at det ikke kommer igjennom nok bensin til motoren Ja, mente bensinfilteret Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burma1967 Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Tusen takk for svar, skal vel prøve det da og du mener at det ikke kan ha noe med temperaturgiveren siden det ikke vises på diagnosen på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg