golfen86 Skrevet Oktober 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Har kjøpt meg ein motor som skal vera aeb, toppen e vertfall det. Alt ser likt ut men når eg sku montere turboen ser eg at da ikkje e hull til der vann slang som går fra undersio på turboen skal gå. På den gamle motoren e da hull i blokko so eg kunne kobla meg på, men på den nye e da ikkje nåkke hull der. Nåken som veit kor eg må kobla den vannslangen på under sio av turboen inn på eller har nåkken idea? Takker for svar:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Oktober 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Sikker på at det er turbo bunndel? Er det ikke turbo bunndel så er kompressjonen feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Nei. E ikkje sikker, men den sku vist vera overhalt og skifta til egelråder, men han hadde ikkje dukumentasjon på det. Men ser toppen e overhalt og alle pakininger er skiftet. Men kan jo ver dei har satt stempel osv. Over i ein ikkje turbo blokk, men nåkken peiling på kor eg kan få kobblet den slangen inn no? Ka vei går kjølevannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Er der tre frostplugger? ("blind lokk") Kjenner ikke 058 blokken så godt, holder bare på med gamlere blokker. Men på de gamle byttes ene frostpluggen ut til en frostplugg med vann-stuss på. Har du bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Oktober 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Kunne ikkje sjå nåkken frostplugger...men har dette nr. På blokko nåkke å sei om kass blokk det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg