2OOsx Skrevet September 17, 2013 Rapporter Share Skrevet September 17, 2013 Har prøvd alt jeg kan komme på de siste to ukene nå.. Har brukt gul sotfilm på grøftelysene fra biltema, men skulle hatt samme gul farge på parklysene på e36'n. ar prøvd alt ifra sotfilm direkte på pæra, til gjennomsiktig gul lakk og det å bestille gule led pærer fra andre sida av jordkloden... Det feteste av alt hadde vært å hatt gul film på innerste linsa i frontlyktene, men det krever litt tid og kunnskap, og jeg er på jobb mesteparten av tida .. Noen som har idèer? Setter virkelig pris på all hjelp jeg kan få! Er lei av å lakkere pærene så å si annenhver dag med gjennomsiktig gul lakk fra Torshov nå for at jeg skal kunne holde denne gulfargen.. den "smelter" bort med ei gang, og blir sånn lyse oransje. De foreslo gul neglelakk til å lakkere de med. Hjelp? :( Dreier seg om de generelle "5V 12W" pærene. Takk på forhånd!! Siter Fremtidlig s13 eier (forhåpentligvis) - ✓ CHECK - 298whp CA18DET @ 1.05 Bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg