Static Skrevet August 26, 2013 Rapporter Share Skrevet August 26, 2013 Har en audi s4 quatro( c4) avant. 4,2l V8. Med AC. Radiatoren er vann og olje kjøling i ett å samme. Har leita og ringt rundt i hele Norge etter noen som har og selger det. Har funnet 3-4 Stk. Men de skal ha så utrolig mye for den. Det er ikke noe billig del det vet jeg. Men får den ett sted til 3000 ett sted. Om noen har en som fungerer brukt eller noe. Er jeg interessert. Send pm eller ring meg, om du har eller vet om hvor jeg får kjøpt det så billig som mulig ;) På forhånd takk. - Chris Tlf: 93080118 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 26, 2013 Rapporter Share Skrevet August 26, 2013 Om du har delenummeret på den så kan du jo søke den opp på tysk ebay. (ebay.de) Der finner du mye billig Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg