Selveste-Joakim Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Hei. Er det noen som har hatt Golf GTi som førstebil ? Hva betalte du i forsikring ? Har hørt at det er veldig dyrt å forsikre den bilen.. Takk for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selveste-Joakim Skrevet August 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Ingen som har hatt Golf GTi som første bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Du kan høre med Robin1994 på forumet. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI2006 Skrevet Juni 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2014 Jeg har hatt gti som første bil. hadde ansatt avtale hos Codan og betalte 4000,- i året for kasko. Men nå er det andre baller. Jeg jobber selv i troll forsikring, og vi kan være gode i div områder. Ikke alltid, men ofte. Send Pm om du vil at jeg skal hjelpe deg, evt så må du nok ta en ringe runde til alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg