Krist90 Skrevet August 13, 2013 Rapporter Share Skrevet August 13, 2013 Hei Hvis jeg bremser helt opp så kommer det en slags klukke lyd. Rett før bilen stanser helt kommer det "klukk..klukk.klukk". Det kommer ikke lyd hvis jeg bare bremser litt. Lyden kommer fra høyre fram dekk. Har aldri hørt lyden før. Det begynte etter at jeg byttet til sommerdekk. vw passat 1.9tdi 2000 stv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2013 Lyden kommer bare av og til .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passelaten_89 Skrevet April 24, 2014 Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Regner med at du har fått fikest problemet siden tråden er gammel. Men om ikke, kan du høre sånn ca hvor lyden kommer fra? Framme, bake, venstre eller høyre side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moonshine37 Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Muligens skeiv bremseskive? Skjekk slitasje på klossene at de sliter likt og se om det kan være skader på bremsecaliper ? Mange tiden så kan en stor lyd være et lite problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg