hodne Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Har en Volvo S40 98mod. Etter ca 15 min kjøring så mister jeg 80% motorkraft Klare ikke å holde 5.gir i det hele tatt, sliter med å holde 4. dette var til bilen blir kaldt igjen. Kan dette være plugg/pluggledninger? Eventuelt, sitter de samme i en V40 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Har en Volvo S40 98mod.Etter ca 15 min kjøring så mister jeg 80% motorkraft Klare ikke å holde 5.gir i det hele tatt, sliter med å holde 4. dette var til bilen blir kaldt igjen. Kan dette være plugg/pluggledninger? Eventuelt, sitter de samme i en V40 ? er det noen ulyder av motoren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steindalen Skrevet November 10, 2013 Rapporter Share Skrevet November 10, 2013 Er det en rar "summing" fra motoren.. en lyd som summer ca hvert 2 sekund.. dnnnrr....dnnnnr...dnnnnr.. ;-) Kan være noe i forbindelse med VVT hjulet.. Vi måtte bytte våres, noe som koster ca 5000,- bør bytte reg.reim samtidig da det er i "samme" operasjon. Men vår bil merket vi det på lavt turtall, feks opp en bakken i andre gir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg