lynx1 Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 hei har i den senere tid opplevd at vinduene går ned når jeg låser opp bilen .før måtte jeg trykke 2 ganger på fjernkontrollen før at vinduene sku gå ned .hva har sjedd?når jeg trykker på fjernkontrollen får å låse opp bilen så går vinduene ned ,veldi irriterende .er d noen som vet hva som er sjedd ell feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo86 Skrevet Juli 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2013 Vet ikke helt om dette hjelper, men du kan prøve og kode om nøkkelen på nytt. Hadde e46 for noen år siden, men opplevde aldri dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amundfoss Skrevet August 11, 2013 Rapporter Share Skrevet August 11, 2013 Om du vrir nøkkelen for langt til venstre går vinduene automatisk ned ;) Opplevd det selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg