Hilask Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Hei! kan du gi en forklaring på hvordan du gjorde det? var det vanskelig å sette det på og hvor mange måtte til? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Du kan lese litt inne på denne som jeg laget på det "nye" forumet. Kanskje det er til hjelp? Enkel montering av folie. - Photoshop-forum - Forumforside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebb93 Skrevet August 23, 2013 Rapporter Share Skrevet August 23, 2013 Jeg fikk noen til å gjøre det profesjonelt , de var 2 stk og brukte 5 timer . Takk for guiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet August 24, 2013 Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Ok. Du må legge ut bilde så vi får se :) Bare hyggelig det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebb93 Skrevet August 24, 2013 Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Bare se på mitt forum, VW Golf 4 så finner du prosjektet mitt, er vanskelig med bilder fra tlf , er. Ikke hjemme før neste fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg