Dr_BASS Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Ligger nå og griner i garasjen. Har ingen clutch lenger. Bilen det dreier seg om en Audi 80 coupe quattro typ 85, har hydraulisk clutch. Siden jeg ikke er noen audi ingeniør skjønner jeg ikke bæret av dette. Det er ikke noe trykk i stystemet. Hvor ligger pumpa? Noen formeninger om hva som kan være feil? På forhånd takk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Hei Vet ikke om det er til så stor hjelp. Men på en del biler så bruker clutchen bremseveske, dvs samme beholder som bremseveska. Du kan jo teste med og lufte clutch'en, etter og ha fyllt på ny veske. Hvis det er det som er problemet. At den lekker veske, eller er luft i systemet. Denne "utluftingen" sitter på min bil på siden av motoren (høyre når du står og ser på den). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Skal prøve det, har vært bortom audi nå og de sa at de kanskje fikk det til før påske. Er så kjipt når slik skjer før påske også da. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Får håpe du finner ut av det.. Sleiter med noe av det samme selv.. Grunnen til at bremseveska lekker slik at clutchen slutter og funke for meg, er at bremsemaster pumpa er sliten.. Fikk ny i dag, så da blir det mekking i påsken.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg