dudeskyline Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Tape-R hallo! Nå roer du ned litt! Jeg ga min mening og cupvingsa og tipset om å få fjernet de japse tegna han hadde på bilen! SÅ mente han med primeran at bilen min så harry ut fordi jeg hadde fullført hele konseptet! Der støttet du han! Deretter ga jeg deg en liten leksjon og den rakett vingen som som ikke hørte til på bilen! Så begynte dere så lenge med leppa om hvem som hører til hvor i hvem barnehage ikke minst med at du kommer med en bitchi attitude og kaller meg for gutten din! jævla homo! Du etter min mening har ikkke en dritt du skulle ha sagt! Jeg ga min mening om cupvings'a til eieren. SKjønner ikke hvorfor du skulle bry deg! men nå gidder jeg ikke å "kverulere" med deg no mere på nettet her fordi jeg lovte håkon å IKKE krangle! Har du noe du skulle ha sagt så så det til meg på streetmeet!......... søta! Jeg ser at du ikke er ennå ferdig med puberteten din! Så mye negativ energi! Nå er jeg lei av din holdning og skriver for siste gang om denne uhyggelige episoden her og det er opp til deg om du vil fortsette med den nedlatende holdningen din: Når jeg støttet Oberon77, så var det i forbindelse med at din bil så ut som den var med i en Rallyløp med de svære dekalene og you name it! Der var jeg enig med ham. Når jeg kalte deg gutt, så var det på grunn av din nedlatende holdning, spydige kommentarer, og mye vulgære ord. En vanlig mann med folkeskikk snakker ikke som du gjør. Du får lese gjennom alt det du skrev , så skjønner du forhåpentligvis hva jeg mener. No hard feelings, Nå er alt dette glemt fra min side. Jeg synes bilene deres er veldig fine, PrimeraSri, Oberon77, Primera, ArntP10, partypulp Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Tape-R damn.... Blei tøft jo.... men hadde sett lit penere og diskre ut om du lakka samma fargen som bilen.. og NEI!! det er ikke negativt! det er bare et tips....!:rolleyes: Sånne kommentarer liker jeg. Greit med tips etc. Jeg lar de være i sølv siden windsplitterene mine er i det og så kommer det noe tekst etc. på sideskjørtene i sølv. Har også i dag skaffet meg en megane leppe som muligens kommer på i mellom cupwingsa og fangeren. Glemte å ta meg at calipperene er i sølv/rød også. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Mye koster en sånn Megane greie a? Er det mye jobb å tilpasse? Kanskje jeg skal gå for det, så bilder av en primera i Finland med sånn leppe. så frekk ut den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Pris veit jeg ikke. Var en kompis som skaffa meg det. Har ikke sjekket hva han kom hjem med enda. Fikk en melding fra han tidligere idag ang. den leppa. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Hadde du giddi å finni det ut for meg? Så hadde du vært en kjernekar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Litt vrient siden han jobber på en høgger og tar med seg det han vil hjem ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 PrimeraSRI : Ble tøfft med cupvingsene!! Hvor mye måtte du betale for de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Hmmm... Kjøpte dem sammen med en del annet. Så jeg tipper at prisen blei sånn sirkus 700,- Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Ble pent med den leppa.. og japsetegnene synes jeg du bare skal beholde! Fin bil:) Originally posted by PrimeraSRI Jeg lar de være i sølv siden windsplitterene mine er i det og så kommer det noe tekst etc. på sideskjørtene i sølv. Glemte å ta meg at calipperene er i sølv/rød også. Slikt er også fint:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Den bilen til PrimeraSRI er så gjennomført rå nå at jeg nesten blir våt i øyekroken :) Det gjelder vell egentlig alle dere som har tatt å fiksa på no unikt på bilen :) Flinke gutter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Det koster ca. 1600.- for en ny lagunaleppe hos forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by jaj Det koster ca. 1600.- for en ny lagunaleppe hos forhandler. ok. Mye tilpassing som må til da? Hvordan blir det egentlig seendes ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Er ikke mye tilpassing og ser gromt ut!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Ha egentlig planer om en slik jeg å, men det blei carzoneleppa. Blir alt for lav med begge deler! :) Men den Lagunaleppa er jo å helt strøken!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by NissanPrimera Er ikke mye tilpassing og ser gromt ut!! Jau. Blei bra det. Men passer den på min da? Jeg har jo SLX 91 front, Så jeg har ikke den ekstra kanten nederst. Det er der jeg lurer på om jeg først må støpe eller bytte front før jeg får det til å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg