Eirik54 Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Hei, kjører en Audi A4 95 modell 1,6 UE 95445 Problemet mit er at jeg ikke finner ut hvilket merke på senkesett som er brukt på min bil. Godkjenningen fra forrige eier viste seg og ikke stemme. Han hevda at det var bilstein fjører kjøpt på BilXtra, men dette stemmer ikke! På biltilsynet fant de et nummer på ene fjøra der det stod: 75133 front. fjører var røde. Noen som hvet hvilket merke det er og hvordan jeg eventuel kan få tak i ny godkjenning? Takk for alle svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfrr Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Tipper helt ut i fra det blå (røde haaaaaha), finnes sikkert røde fjører fra tusenvis av produsenter der ute... Men jeg fikk røde fjører fra TA Technix i dag, og disse skal på en A4 B5 95-mod, og det etter anbefaling fra en annen med kliss lik bil og senkesett. Alt er nylig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg