Superloldol Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Hei :-) Jeg har en Sony xplod spiller i bilen, som er ca 4år gammel. Men jeg mangler den "pynte" rammen som er foran. Klarte å miste den. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en? Ser bare litt stygt ut når kanten på den monteringsrammen vises. På forhånd tusen takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 3, 2013 Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Spar heller de 200-300kr du sikkert må gi for en sånn ramme, og kjøp deg en ny spiller. Sonyen din har ræva lydkvalitet, og når den i tillegg er 4 år gammel så er det bare åkaste den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superloldol Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Hehe. Takk takk :-) Men vil gjerne ha den jeg og ønsker derfor en ramme. :) Måtte betale en del for noen overganger til bilen så må uansett vente med ny spiller. Dessuten er lyden mer enn god nok til min bruk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg