Shyggen Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 hehe :D shit happens da :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Tar dem med en gang hvis du kan skaffe en grei pris på frakt til oslo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by J-Unit Robert.. kan ikke selge felger du ikke har? camilla har solgt felgene sjøl! SOLGT!!!!!!!!! og hva skjønte ikkje du med dette? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtouz Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Er det sånn at det er flere som eier en felg hver ? :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by J-Unit Robert.. kan ikke selge felger du ikke har? camilla har solgt felgene sjøl! SOLGT!!!!!!!!! ' seriøst? Bra eg får vite dette da. jeg ventet på en tlf jeg om når jeg skulle hente dem :\ må sjekke litt opp her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 ja det var solgt... :hvaskjera :hvaskjera assman bonde dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Shitt happens ellno :) får se om jeg finner meg noe annet da. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg