LarsRøstum Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 (endret) Heisann, tenkte det var på tide og registrer meg p� dette forumet jeg å, laster derfor opp en prosjekt tråd med mine prosjekter. Opel omega a 3000'n Ny innkjøpt bil, godkjent senket og med lotus fanger, bruker bilen som en bruksbil Planer: Stort sett rustsveising og hel lakkering av bilen. Opel omega a DTM replica Har hatt bilen i 3år nå, og bilen er lagt på is pga for mye rust, så den lever en usikker framtid. Opel omega a c30xei Sommer bilen min, har brukt ca 1�r p� og f� den slik som jeg ville ha den. Noe om bilen: c30xei motor fra evo 500, protrim svinghjul, s4trykkplate, ufjæret 4puck lammel, 2,5'' rustfri eksos, b omega coilovers, custom 2,5cm Skrudde spacera bak med 5x120 og 5x110, b omega recaro fram stoler, b omega sports bakseter, evo 500 frontfanger ++ Noen bilder fra bilen, noen av bildene er gamle så ikke alle stemmer med speccs'n på bilen nå. Så er jeg på utskikk etter en opel omega a Sedan, som skal bli det nye prosjektet, har en 2jz supra motor stående som jeg har planer om og sette ned i en omega :) Mer kommer :) Endret Mars 31, 2013 av LarsRøstum Siter Opel omega a c30xei - Sommerbil Opel omega a 3000 - Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Elsker den bilen der! Utrolig bra jobb :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Må si meg enig i at det der var en bra lekker bil ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Utrolig lekker Omega A :D Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsRøstum Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2013 Tusen takk folkens :) Siter Opel omega a c30xei - Sommerbil Opel omega a 3000 - Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 1, 2013 Rapporter Share Skrevet April 1, 2013 Lekker bisk av en bil. utrolig god jobbet! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg