Magnum_pi Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 I mine øyne er dette de fineste bilene i villkårlig rekkefølge: Jaguar XK8/XKR: Rompa på Maserati 3200GT: Ferrari Testa Rossa Porsche 911: Alfa Romeo 156: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Lamborghini Miura SV helt klart. se bilder lenger opp.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Audi rs6 sedan... :cocain: thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Renault 5 er klart en feit bil. Disse er dog ikke orginale, men jeg synes formen er et jevveli godt utgangspunkt. Og etter å ha tittet igjennom er det flere her som ikke viser helt orginale biler.well Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Tidenes design... http://www.fantasycars.com/sedans/bmw/bmw_m5344.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 nå forandrer jeg dette hver dag da... men akkurat for tiden går jeg rundt å drømmer om en rallybil a la subaru impreza wrx sti eller evo8. tja..eller syns jeg da nye A3 er ganske pen selvfølgelig ;) Porshe 911 GT er jo heller ikke stygg bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Aston Martin Vanquish er jo en av de peneste nyere bilene, genialt fine former på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 I mine øyne er den kommende Aston Martin V8 eeeenda finere. Visstnok vesentlig billigere enn Vanquish åsså, pris ned mot 911 Carrera 2 :cool: Sies å bli nærmest identisk med denne prototypen: Originally posted by RaCk Venturi 400gt Men finnet aldri noen til salgs noensteder. :( Finner dem nok i Frankrike ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Jens Tidenes design... http://www.fantasycars.com/sedans/bmw/bmw_m5344.jpg thumpsup Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Mazda RX-7 Mazda RX-8 Detomaso Pantera GT 5 (nam) Caspita Jiotto (konsept) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Er vel ikke så mye og lure på dette.. Har ikke no med og gjøre at jeg liker opel "best" Men dette karoseriet / design, Er helt rått! Nostalgisk........... *namme* Opel Kadett C - Coupe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warwick Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 En av få som kan måle seg med Miuraen. Spørs om ikke Miuraen må se seg slått... Siter For tiden billøs.. x -78 Porsche 924 NA "Been that, done there" (eller no..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Er det noen som gidder å forklare meg hvordan man legger ut bildene rett i posten og ikke bare som en link ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 du trykker på knappen det står "IMG" på, like over den ruta du skriver inn tekst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg