cigaro Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Noen som vet om firma i Norge som selger slike pæreholdere? beregnet for T20 5/21W pærer, ser slik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Regner med at det er til en bil siden du spør her på bilforumet? Da ville jeg ha dratt til forhandler og spurt. De kan helt sikkert skaffe en til deg Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Er til bil ja. Har hørt hos div.merkeverksteder, men ingen kunne skaffe med mindre de spesialbestilte. (dyrt). Ingen andre småe forretninger som kan selge disse da? De selges jo på ebay til 2dollar pr.stk, men vil ha så fort som mulig, helst igår :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Etter å ha ringt rundt til X antall firamer innen bilelektro/belysning osvosv, så edte jeg opp med ebay. Case closed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Du hørte aldri med merke forhandleren? Det blir billigere for dem, fordi dem har leveringer vær dag :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2013 Jo, hørte med toyota, men den type pæreholder jeg skal ha, selges ikke til bilen, derfor det ble litt vanskelig å få tak i. men det ordnet seg, betalte 70,- for 4 stk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg