Adrian Storeide Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 hei, har nettop handla meg en Golf mk2 1.8l superbil! men har noen spørsmål siden jeg nettop har fått bilen og spør dere mer erfarne entusiaster! det jeg veit er å bytte på bilen er dørhåndtak på utsiden av bilen og registerreim, og eventuelle filter runt om. planen er å få en "råne" look me senk og styling, men trenger hjelp til å velge ut div. deler osv. er også litt mugg i setene, lurer på hvordan jeg skal få bort det?...:) litt dårlige bilder men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Februar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 (endret) Utfra bildene så er det eneste den bilen trenger av oppgradering senk, felger og en rude med plastfornyer på fangere, breddere, side lister og lippe. La bilen vere Pre-90 look, da dette ser veldig bra ut! Felger Schmidt ML, 9x16 på bildet. Senk: Parts and retards : TA-technicks justerbart, eventuelt H&R vis du skal ha bilen lenge og ha litt mer komfort. Endret Februar 24, 2013 av meanbean Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Storeide Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Oki, takk for svar :) peiling på hvor jeg kan få kjøpt stylinga? Har sjekka ut skruvat og der har de alt småplukk jeg trenger til motor osv, men vil finne rimelig styling og felg, liker bbs look på felg men er så innmari dyrt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Du trenger ikke "styling" på en Golf... God senk Supersport Black Evolution - PARTS AND RETARDS AS Billig jalla senk TA Technix - PARTS AND RETARDS AS Eg har div felger som passer fint på Golf 2 liggende i Ørsta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Storeide Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 åh kult :) har du bilder av felg og sånn da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Et sett med sånne, trenger litt pussing og lakk. Bra dekk 195/50/15 7x15 felger 1000kr 3400kr Nesten nye dekk på to av felgene, 195/50/15 og 2 brukte 205/50/15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 selk og felger, så har du en bil som er kul. rånete er like kult som og tryne på ski og slå ut alle tenna framfor alle kompisene dine :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian Storeide Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 ok! da har jeg en liten mal å gå etter :) http://i135.photobucket.com/albums/q138/elfboy19/SDC10283.jpg sett bort ifra at min er 4 dørs da...så da trenger jeg senk, nye dekk/felg og et lag med lakk...om dere er interisert kan jeg poste bilder av "the progress" hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Februar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Mugg i setene fikses stort sett med en vaskemiddel + svamp + støvsuger som suger vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikka_94 Skrevet Februar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Skal du ha golf 2 må du ha den horestyla, det trengs å være harry med en sånn bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg