mario94 Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Kjøpte en SSD på komplett, men ville ikke ha den allikevel. Den er helt ny, kun monetert og demonetert en gang. Link: Komplett.no - Samsung SSD 840 Series 120GB 2.5" OEM Kom med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 SSD'en gjør at pcen ikke blir så varm og går stillere. Skal også gjøre pcen raskere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Februar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 så hvorfor vil du ikke bruke den likevel etter at du kjøpte den? hva vil du ha for den? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2013 Fant ut at 120GB var litt liten plass til og ha alle filmene mine på. Er helt ny og jeg ga 800,- + frakt. Så hva sier du til 699,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 300 m frakt Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 300 m frakt Nei, takk. Gidder ikke tape så mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Februar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 vel, den er ikke ny lenger, har ikke garanti lenger, må betale forskudd til en ukjent = prisen detter og detter, beklager. jeg ville heller ikke gi mer enn 300 penger + 1/2 porto for den. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 350 m frakt Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 400kr, og jeg kan hente den i Moss ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mario94 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 sender den bare tilbake til komplett, bedre å betale litt frakt da. Får mer enn det dere byr. Og til han som sa at den ikke er ny og garantien ikke gjelder lenger tok helt feil. Er ny og garantien gjelder! Kunne til og med benytte meg av angrefristen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mechie Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 sender den bare tilbake til komplett, bedre å betale litt frakt da. Får mer enn det dere byr. Og til han som sa at den ikke er ny og garantien ikke gjelder lenger tok helt feil. Er ny og garantien gjelder! Kunne til og med benytte meg av angrefristen... Hvis du sender den tilbake til Komplett, så er det vel angrefristen du må benytte deg av. Eller krediterer de uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg