Rockford Seat Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by EyeCon domt for deg at eg kom først og får lønn på fredag Fordelen til Morty er han vet hvor jeg bor og han har ett par ting hos meg han glemte når han kjøpte min bd1501 :-) Samt at han har det mest harry neon lyset jeg har sett på bilen sin :D Det teller det også... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Hei Marius. Jeg har faktisk kvitteringen som Knut skrev ut til meg ennå på den... Grom forsterker den der... den er fullt oppegående fortsatt... sitter i en feit bilstereobil Led-kit kremt. hehe :D Siter Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Morty Led-kit kremt. hehe :D Ok da... LED kit ikke Neon :) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Hei Marius. Jeg har faktisk kvitteringen som Knut skrev ut til meg ennå på den... Grom forsterker den der... den er fullt oppegående fortsatt... sitter i en feit bilstereobil Orden i kvitteringene ja, ikke værst, det skal ikke jeg påstå jeg har :) Har angret litt på at jeg solgte den, men hadde ikke og kommer ikke til å få bil som greier gi den nok strøm tror jeg. Corsan greier vel ikke gi nok til 2x power 750x/851x heller. men jeg har lyst å prøve ;) Men jeg tar gjerne 851'n for 3500 hvis den ikke ryker til noen av de som bøy det før meg her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 du har vel tilfeldigvis ikke en 6kanals signalkabel og en kondensator til salgs?:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Marius.R Orden i kvitteringene ja, ikke værst, det skal ikke jeg påstå jeg har :) Har angret litt på at jeg solgte den, men hadde ikke og kommer ikke til å få bil som greier gi den nok strøm tror jeg. Corsan greier vel ikke gi nok til 2x power 750x/851x heller. men jeg har lyst å prøve ;) Men jeg tar gjerne 851'n for 3500 hvis den ikke ryker til noen av de som bøy det før meg her. Den er grei Marius.. Vi får se i starten av uken hvem som vil ha den mest.. ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Da gjør vi det enkelt. Den som først kommer å henter den her i Bærum for den for 3500,- Send PM Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 jeg henter den først, bare jeg får vite hvor du bor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Restene av ryddesalget er som følger: 2 stk Rockford RFD 2208 8" DVC Sub 400w/800W Lite og pent brukt. Selges 2500,- for begge.. 1 par Focal Audiom TLR diskanter... helt konge diskanter... tar litt plass Selges bud over 3500,- Nypris er 8800,- Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg