Impreza WRX Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hei, lurer på hvordan jeg får av disse "panelene" som er merket med rødt? Har ikke orket å bryte på det i tilfelle det knekker.. [ATTACH]36303[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Sidene sitter i klips. Rundt AC er klips, samme med askebegeret. Er bare å dra ut. Kopp holderen har 2 pinner du må løsne på. Om du åpner lokket, og ser så skjønner du det lett. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Sidene sitter i klips. Rundt AC er klips, samme med askebegeret. Er bare å dra ut. Kopp holderen har 2 pinner du må løsne på. Om du åpner lokket, og ser så skjønner du det lett. Er det bare å vippe ut sidene og ac'en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 AC er bare å dra ut. Og om jeg husker riktig er det samme med sidene. Prøv forsikrig og se om den slipper. Men husk, plast blir som knekkebrød nå som det er kaldt. Så ha god temperatur i bilen/dekslene før du begynner Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza WRX Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 AC er bare å dra ut. Og om jeg husker riktig er det samme med sidene. Prøv forsikrig og se om den slipper. Men husk, plast blir som knekkebrød nå som det er kaldt. Så ha god temperatur i bilen/dekslene før du begynner Skal prøve det imorgen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg