Omega<3 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Kan være så enkelt ja? Må være bremsene da, siden lyden var lik me vinterdekk som med sommmerdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t20nekil Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 A-omega hjulene skal være VELDIG lette å dra rundt med hendene. Hvordan ser bremsekaliperne ut? Hvis de er VELDIG korrerte (rust) så ville jeg anbefale å åpne de og smøre med gris. Har en 92 mod a-omega selv, og jeg vet at bremsene mine ligger innpå fram (veldig lett å se når jeg vasker bilen da det ser ut som motorhavari fram; p). Dog det kan være hjulstilling, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2013 Var bare bremsecalipteren som var litt rusta ja, tok å smørte de opp og har virket fint nå i 2mnd;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg