joikaboller Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hei har ett problem med at anlegger skur seg av etter noen minutter åsså skur det seg på igjenn rett etter på. å sånn holder den på hele tiden.. Selv om jeg ikke spiller høyt i det hele tatt, skjer uansett om det er lyd eller ikke. har en Cadence ZRS-8000D å en 12 tommer pioneer sub av type TS-W3002D2\D4 Trenger litt hjelp her, takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2012 Den forsterkeren skal ikke ha noe problem med å takkle den suben, så her er det nok et strømproblem, og da mest sannsynlig for dårlig jording. Så, hvor tykke kabler har du til forsterkeren, og hvor har du jordet?? Det kan også være dynamoen eller batteriet som kødder, så finn frem et multimeter, og mål ladespenningen din, den bør være rett rundt 14 volt, så kan du måle inn på forsterkeren mens du spiller og se hvor mye du har der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg leser disse trådene og blir alltid frustrert over at avslutningen ikke postes. Hva skjedde i dette tilfellet? Jeg tenkte umiddelbart at det er en liten kortslutning som fører til at ampen går i protect i et par minutter? Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg