stuls Skrevet Desember 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2012 (endret) Jeg er eier av en Passat 2.0 tdi. o6 mod. Skulle oppgradere webasto kjørevarmer til paekeringsvarmer. Dette skulle være en smal sak egentlig.? Det viste seg at etter at verkstedet hadde montert det nye oppgraderings-settet, fikk de ikke "kontakt" med selve webastoen slik at de omsider ikke fant annen løsning enn og skifte hele enheten. Var visstnok feil programvare i den gamle.? Alt ser nå ut til å fungere men jeg er ikke fornøyd med effekten på varmeren. Mye skrik og lite ull for å si det sånn. Er det noen på dette forumet som har peiling.? Mener og ha lest et eller annet sted at disse webastoene i enkelte tilfelle kan gå i redusert modus.? Noen som har vært borti noe lignende og vet hva som evt. må gjøres.? Endret Desember 30, 2012 av henne æøå-forum bug når en logges ut/inn pga tidsbruk under skriving. Beklager det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuls Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Ser at det kan være feil innstilling på tastaturet mitt.? Kan noen gi meg råd om hvordan jeg får vist de 3 siste bokstavene i alfabetet på en litt mer forståelig måte.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg