cossiemk1 Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 aha.. ja skjønner! åsså ska det da gå porter til det hullet bak?? :) Nei, trykket fra subene skal gjennom der. Du vil altså kunne se elementene gjennom den luka ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 jaa :) tror e har sett det før ein vei faktisk! ska kassa da være porta eller lokka? såfall hvor stort per kammer for best effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Burde e bytte ut anlegget mitt å kjøpe Her er elementet : TS-W5102SPL Competition Class SPL Subwoofer for professional use - Pioneer Høyttalere og subwoofere Og her er forsterkeren : PRS-D2000SPL Konkurranse SPL Klasse-D forsterker (4000W) - Pioneer Forsterkere kjøper det ikkje får full pris!! e bare en mulighet e har :) vist man tenker på at det ska følge tonene greit å trykke bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Da skal du godt under halv pris for at det skal lønne seg kontra noe annet i den prisklassen... Og når du skal såpass opp i effekt osv, så må du ha forsterker på fronthøyttalerene dine, og høyttalere som holder følge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Har ein 4 kanaler fra hertz som driver hertz comp sett i dørene forran og bak :P 6500 får både forsterker og sub, med kabler og gelebateri og ein kasse :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Da er det vel ikke så ille, men da må du kjøre i 1ohm for å få nok effekt til suben :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 men detta vil spille bedre en det e har nå? og liksom fortsatt spille ganske fint? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 men detta vil spille bedre en det e har nå? og liksom fortsatt spille ganske fint? :) Du vil ihvertfall få mere trøkk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 ja men den vil spille greit? :) ikkje sånn som e ser på kicker at den bare holder nesten 1 tone uansett ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 ja men den vil spille greit? :) ikkje sånn som e ser på kicker at den bare holder nesten 1 tone uansett ? :P Ja, den vil spille greit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 hvordan kasse burde e ha? kan være litt stort må såfall bare kjøpe gitter, men helst under 100l :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Når jeg tenker meg om her.... Det er snakk om 1stk av den pioneer suben? Den vil i tilfelle IKKE gi deg noe mere trykk enn de to hertz`ene du har. Når jeg svarte deg tidligere så tenkte jeg på 2stk av den pioneer suben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 er bare 1 pioneer sub ja, så om e kjøper det vil anlegget blir dårligere? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl Ivar Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Men vist e bare beholder anlegget mitt, e det mulig at det får for lite strøm? siden om e vrir en god del opp på bass sanger kutter subbene å slår seg på igjen når e skrur ned volumet igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Men vist e bare beholder anlegget mitt, e det mulig at det får for lite strøm? siden om e vrir en god del opp på bass sanger kutter subbene å slår seg på igjen når e skrur ned volumet igjen.. Det kan tyde på lite strøm ja, eller at du rett og slett spiller så høyt at forsterkeren klipper, men dette bør du kunne høre... Jeg ville laget kasse inntil seteryggen med elementene pekende ut av skiluka, og sett på kablingen til forsterkerene osv. Det er jo bare å måle spenningen inn på forsterkerene når du spiller høyt, så ser du fort om det blir lav spenning der etterhvert som du skrur opp lyden. Jordingen er viktig, samt å oppgradere ledningene til dynamoen osv :) Men du vil få et helt annet trykk hvis du får elementene til å spille gjennom skiluka, det er helt sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg