Gou Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Noen bilder av bilen i passelig størrelse (mer bilder kommer seinere.. fant kje kameraet mitt i farten) Viss andre folk har bilder av bilene sine (oppdat.) så kan dokke bare slenga dei inn :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 har forresten sendt mamma ut for og handle rustfrie maskinskruer/mutrer til og feste cupdiff. med :D blir løye og se ka hu komme hjem med ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 lækkert.. Tenkte jeg sku sende med no syrefatse bolter, men det glemte jeg.. Gratis det se.. på jobben ;) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by G_Yog lækkert.. Tenkte jeg sku sende med no syrefatse bolter, men det glemte jeg.. Gratis det se.. på jobben ;) hehe.. det hadde vært fint , men nå har eg nå fått tak i sjølv :) lykke te me ditt gti prosjekt.. håpe på bra oppdateringer :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Kul front, mangler bare en intercooler der:) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg