ivers Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Bil med skilter, 1500-3000 kr, EU ok minst 6 mnd til, ønskes. Specs / Bilder / Pris nedenfor :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 For å si det sånn, jeg tviler på at du får en bil med skilter og betalt årsavgift for den prisen. Men jeg har en Opel Rekord som jeg vil bli kvitt, den står for øyeblikket uten skilter med dem er det bare å hente på biltilsynet. Dette er da en 83 mod, 20.S Luxus Send meg pm eller mail vis du er int. Arne Henrik Hornberg Hey-Ho@online.no Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by c00p For å si det sånn, jeg tviler på at du får en bil med skilter og betalt årsavgift for den prisen. Men jeg har en Opel Rekord som jeg vil bli kvitt, den står for øyeblikket uten skilter med dem er det bare å hente på biltilsynet. Dette er da en 83 mod, 20.S Luxus Send meg pm eller mail vis du er int. Arne Henrik Hornberg Hey-Ho@online.no Nå har jeg en bil til 1500 kr med betalt årsavgift :-) Bare blir litt lei enkelte ting med den. Opel er nekt. Beklager ,) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg