golfrider Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jeg kunne tenke meg å lakke speilene mine hvite, men hvordan er det med lakk på plast? Kan jeg bruke den grunningen og lakk jeg har fra før til bruk på karosseri? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Kjøp deg en sprayboks med plastik-grunning. Er gjennomsiktig spray som brukes som grunning på plast. Fåes på f.eks BilXtra Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Kan jeg bruke den karroseri lakken oppå der igjen da? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaZerBeam Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Yepp, plastgrunningen gjør at lakken ikke flasser av, som ville vært resultat om du hadde lakkert rett på speilene Siter - 91' BMW 318 sedan x 90' VW Golf GL x 87' Mazda 323 GTi (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg