Mohammed Ali Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Hei Trenger hjelp Audi A4 B5 1.8 bensin 1997 Avant. vil ikke starte etter motorvask. lufta alle kontakter den får bensin og gnist. Register reima er hel. Fikk feil kode 17973/P1565/005477 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes Throttle Actuator (J338) dirty (carbonized) Throttle Actuator (J338) faulty Possible Solutions Check/Clean Throttle Actuator (J338) og 17967/P1559/005465 - Throttle Body (J338): Fault in Basic Settings Possible Symptoms Not known Possible Causes Idle Switch Open or Open Circuit Throttle Valve sticks and won't close Speed Impuls from Engine Speed Sensor (G28) recognized Possible Solutions Perform Throttle Body Adaptation Jeg har renset pjeldhuset nå er kodene borte men vil ikke starte heller, bensinpumpa går :helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mohammed Ali Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 (endret) [ATTACH]35326[/ATTACH] jeg tok ut slangen fra railen og det kom så mye bensin (bilde) etter 3 drag på startern... det er for lite ikke sant? ikke nok trykk tror jeg... Er det bensinpumpe som gåen eller? Endret Desember 6, 2012 av Mohammed Ali Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg