Radic Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Vurderer å selge tv-monitor og dvd spiller grunnet pengemangel! Blaupunkt TV: Funksjoner Motorisert 6,5"-monitor for tv og navigasjon Integrert 4-kanals-Diversity-tv-Tuner (PAL/SECAM) samt RGB-inngang for tilkobling av TravelPilot DX-N Wide Vision Moderne teknikk: Elektrisk utfellbar Touch Screen Monitor med 6,5" TFT aktiv matrise farge-LCD Betjeningsvennlig: Betjenes enten på Touch Screen, infrarød fjernkontroll eller direkte på tastene Tyverisikring: Sikkerhetskode Innbygning: Passer i 1-DIN montering Tilkoblinger: Tv-antifadingantenne, integrert høyttaler, infrarød fjernkontroll Enkel utvidelse: Kan utvides med TravelPilot DX-N Wide Vision samt FM-AM-tuner Wide Vision med/uten Multi CD-boks Wide Vision Frontfarge: Svart/titan http://www.blaupunkt.no/7612001073_main.asp DVD spiller: Pyle PLDVD130 (ny i eske) DVC/CD/MP3 Portable DVD player Audio CD/CDR/CDRW/Mp3 H2 (51mm) X W:6:3"(150mm) X D:6:1 "(156mm) Full function remote Handset w/optical sensor Multi language on screen display menu DTS play back 1 x Video output 1x Audio output (L+R) Cigarette Lighter plug Last position memory Bud ønskes! Selges helst samlet! Spørsmål kan stilles i tråden, bud ønskes på pm, ikke mail! Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hva er ca pris da, på begge deler samlet? Og hva skal du ha kun for skjermen? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 bud vurderes.. trenger penger kjappt! Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 hvor mye koster dette nytt da???? er veldig interissert.... men vis du sier hvor mye det kostet nytt så har jeg jo noe og gå ut i fra... Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Samlet nypris er 17000,- :) Så det er bare å komme med bud ;) Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 kan du ikke si en pris da??? er så vanskelig og si et bud... Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Du har pm! Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Dersom noen av dere har sendt email til meg og ikke fått svar skyldes det ganske enkelt at leieavtalen med powertech.no har gått ut. Så dere må sende pm eller sms inntil jeg får skaffa meg ny addresse! :) Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 7000 kr???? Er jo et bud iallefall..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 hva er høyeste bud til nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Jeg lar det gå for 6500,- ved hurtig avgjørelse! Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Radic Jeg lar det gå for 6500,- ved hurtig avgjørelse! Har du kvitteringer fra butikk så tar jeg det for 6500 med en gang!!:confused: Send pm med tlf nr som du kan nåes på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PUQAPAZO Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 HAR DU DEN DVD`N ENDA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Ble dette solgt?? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTIracer Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by prophets Ble dette solgt?? Sorry gutter! Var ute før dere så det er nok solgt ja! Hvis ikke du kommer med bedre pris da.... Har ikke montert det enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg