Festli94 Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Ønsker å kjøpe en hel bakfanger til sierra mk2 :) Gjerne orginalt ratt også hvis noen har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Ønsker du og kjøpe orginal deler? Hvilken moddel er bilen din ? :) Er greit og vite, om jeg skal finne en side som selger dette nytt. Eller kansje du er ut etter brukt? Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Festli94 Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 Tenkte jeg skulle handle brukt ja, er en doch 92 mod ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Desember 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2012 Oja, nei da kan jeg desverre ikke hjelpe deg.. :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Festli94 Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2012 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg