16vturbo Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 godt å høre! njææ 1500 var litt lite, prata litt med pappa og han syns at 2k var en ok pris... så går nok ikke under der ja budet var ett skudd i blinde fra meg, men 2000 er greit. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 Good! skal se om jeg får en kompis til og komme og slepe med traktor idag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2012 kjempegreier ;D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 kjempegreier ;D Beklager at det har tatt så lang tid, men høyre skjerm og blinkers var vist ødelagt... men kan se hvordan skjermen på den bilen jeg har nå ser ut.. men blinkelyset vet har jeg ikke da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Det er høyre skjerm og blinklys jeg trenger sann egentlig.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toniip Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2013 Har fortsatt litt igjen! Drivverk er ikke til salgs foreløpig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg