M3 CSL Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Mr.Stream Var det politikk med å få egen garasje alarm, selvskudd og strømgjerde?:D Ja må nok regne med et bittelite hakespell av dem når du ruller inn. er det like folksomt rundt bilen din der oppe? Folk som kommer bort og spør og graver? Ikke akkurat slik, men nesten! :) Uansett, så sitter jeg i styret her nå, sammen med en kamerat (og nabo) og en venninne (også nabo) er vararep.... :) Hvis nonoe prøver seg på bilen her, så har jeg et par solide overraskelser i bakhånd! :D Det har vært litt folk ja... Men faktum er at bilen egentlig er litt anonym, samtidig som den ustråler styrke og autoritet på en rå måte. Uten å bli vulgær, a´la Ferrari, osv... Når bilen i tillegg er skitten, så er det bare kjennere som legger noe særlig merke til den, og bra er det, egentlig! Jeg har ikke kjøpt den for oppmerksomheten, men for å være en kjøremaskin! Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by Överladdaren M3 CSL: Sees på Frognerseteren...skal prøve å møte i nypolert 735 med sommerlisser. Høres bra ut!! Vil ikke ha lukten av "frityr" der oppe! ;) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg