dalan Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Er det noen som vet hva slags front det er på denne GD'n? Syns ikke den ser helt ut som den originale som er på min, selv om den ligner. Kanskje jeg blir spilt et puss fordi skiltholderen ikke er på på bildet...? Syns det ser ut som den bygger litt lenger ned, men er ikke helt sikker.. :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 det er en erebuni-front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hvis det var du som kjøpte bilen på avataren din, vær så snill...og sett på no sånt søppel på den. Bilen er nydelig som den er :) Den frontfangere fra Erebuni er langt fra pen... Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by RX-7 Hvis det var du som kjøpte bilen på avataren din, vær så snill...og sett på no sånt søppel på den. Bilen er nydelig som den er :) Den frontfangere fra Erebuni er langt fra pen... Det var nok meg ja. Tenkte ikke på det egentlig, lurte mest på om det var en original Mazda-front eller ikke.. :) Syns ikke den på bildet var såå verst egentlig.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Den på avataren minn er fin:cool: Siter FYYY 1122.. jeg småknuller litt på sauer..nam nam :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Postert fronten er fin ja, men kanskje litt for rund i formene Dette er fin front: Erebuni-kittet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg