Toro Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Har en kneppelyd høyre foran når jeg svinger i lav hastighet, og også en ulyd fra samme side i venstresving i større fart, 60-70kmt. Regner med at det er drivkuta som må byttes? Bilen er en 2001mod 1,9tdi 100hk. Ser at det er noen forskjeller ute å gå på knutene som selges, bla 33 og 38 tenner. Har manuell gir. Men hvem av knutene trenger jeg da? Er 33 man gir, og 38 automatgir? Er det samme fremgangsmåte å skifte denne som på 3B? Hvor får jeg tak i disse billig? Biltema har vel kun til automat, som jeg kunne se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fikk bekreftet fra biltema at de skal ha til min bil som er manuell. Men den ulyden når jeg svinger svakt mot venstre i fart, kan det være drivknuta det og? Hører ikke noe når jeg kjører rett fram eller svinger til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geolsen Skrevet Oktober 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Ja mest trolig. Var sånn på min, har samme bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg