desses Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Så dette på en tysk side, skal visst være varmesressistant, lett å rengjøre, korosjon- og rustbeskyttende og ha veldig lang holdbarhetstid uten å flasse og falme i farge. Vanlig varmesbestandig lakk har en tendens til å bli stygg. Denne lakken er mer som de kaliperne du ser i filmer, tjukk og helt glatt, et slags "gummi lag". Noen som har sett denne typen sett i norge? Eller andre typer sett... Her er linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 De fleste bilrekvisitaforretninger med respekt for segselv selger slikt. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Jeg har ikke sett noen slike sett, bare "jalla lakk" stort sett i bilrekvesitaforetninger. Men om du har sett det, så si gjerne ifra hvor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hvis noen som vet om noen i Norge som forhandler det, så si ifra :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Fikk et lite tips om at Eiker Motorshop i Hoksund kanskje kan skaffe, de er i hvert fall forhandler for denne leverandøren. Men jeg har ikke mulighet til å ringe å spørre i dag.. Hvis noen har mulighet, så skjekk gjerne og legg ut svaret her! http://www.eikermotorshop.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 TSI forhandler også.. http://www.tuning.no Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by LupoB0Y De fleste bilrekvisitaforretninger med respekt for segselv selger slikt. Da er det jammen meg ikke mange av dem som har respekt for seg selv:rolleyes: Var en tråd om dette for ikke lenge siden, søk på "lakkere bremsekaliptere".. Den linken du la ut, er Foliatec sin kaliperlakk. Tror denne fungerer bra, med litt grunnarbeid først. Eiker har denne på lager. Faktisk det eneste skikkelige alternativet jeg har funnet, etter mye leting.. Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Toppers! Takk for svar. Følger forresten med "grunnarbeids-kjemikalier" i kalipelakk pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 jeg har Foilatec sin på min.. sitter greit den. Flasser den skyldes det som oftest dårlig grunnarbeid eller ekstremt høy temperatur. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 vi velger å tro at det er pga veldig høy tempratur, i ditt tilfelle :D Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg