reiarts Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hei Har en 807 med 2.0 hdi. Dette har skjedd n�r tre ganger og alle gangen det har v�rt v�tt V�r. Vet ikke om det har noe � si. N�r jeg gir gass skjer det ingenting med verken farten eller turtallet. Det g�r en liten stund s� plutselig. Kommer den. Noen ideer om hva dette kan v�re? S� plutselig funker alt som normalt. Sjekket litt rundt og ser at noen snakker om luftmassem�ler p� andre biler. Kan det v�re den? I s�fall hvor finner jeg den. Er kjempe glad for alle tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Diagnosetest er løsningen der. Kan jo tippe på en turbotrykkventil, men det blir tipping. Bare bytte deler har jeg liten tro på. Dyrt blir det også Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg