Floff Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Jeg solgte gamle kassa mi som hadde 2 elementer og 2 koblingspunkter (1 til hvert element). Kj�pte meg ny kasse, og har 1 koblingspunkt. S�nn er det koblet n�: http://bildr.no/view/1279731 Er monoblokk ja. Er det riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 + og - på en kanal til + og - på elementet.. enkel kobling, kan også parallell koble elementene om forsterkeren klarer det. Evt bro koble forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floff Skrevet September 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Mister jeg effekt mtp at det er koblet sånn det er nå er vel egentlig spørsmålet? Eller er dette bare smør på flesk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Hvilken forsterker og elementer er det da? Om du har to utganger til bass, og de kan bro kobles så er det mer effekt å hente. Det er å mer effekt å hente om forsterkeren klarer 2ohm, og du kjører 4ohm nå. Da kan du koble om elementene ned til 2ohm, og hente ut mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 23, 2012 Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 Han skriver at det er en monoblokk, så da er det riktig koblet for mest mulig effekt, ihvertfall frem til kassa, men du trenger ikke to par ledninger inn til kassa, det holder med en grov en. Så er spørsmålet hvordan det er koblet INNI kassa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg