stianfoldnes Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Yaris 2004 1,3 SOL AUT (Bensin) Det kommer en skarp pipelyd ved lav fart. har en film om det er lettere. Hva anntar du er galt, i følge det du ser på filmen? Er det vanskelig å fikse? Er det dyrt å fikse på merke verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 22, 2012 Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 Jeg tenker bremser som ligger på mot skivene. Blir lyden borte hvis du øker hastigheten? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianfoldnes Skrevet September 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2012 (endret) Takk for hurtig svar! Den lager verre lyd etter den har blitt brukt en stund. etter en natt, så lager den ikke noe lyd de første 15-30min. har prøvd å teste litt ut. Skjer kun når jeg kjører framover, revers kommer det ingen lyd. Og nei det er ikke noe lyd med fart over 7-10km/t eller mer. Endret September 23, 2012 av stianfoldnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikH Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Høres ut for min del som en stein som ligger imellom bremseskjold og bremseskive :) Siter Volvo 240 B230FK 1992 Toyota Yaris 1.0 2000 (frøkna sin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg