hjelde Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 jeg skal sette på turbo på min golf 2 , skal bare lade den på 0,5 bar : ) jeg lurer på om jeg må bytte noe innmat eller må jeg gjøre noe annet som krever mye jobb ? : ) Er det noen som veit om noen turboer jeg kan bruke evt hvor jeg kan få skaffet meg resten som jeg trenger til en billig penge : ) Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 er ikke bare og smelle på en turbo og kun lade 0.5bar :) tenningskurver blir helt annerledes, mer bensin må til på rett plass etc :) du trenger et styresystem som klarer overlading uten problemer, kan f.eks bruke gammel K/KE-jet og bruke tilleggsprut. men du får ikke optimal tenningskurve såååååh.. er bare og starte og søke på Golf 2 turbo på google, så finner du mange oppskrifter, f.eks i usa (vwvortex.com etc) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg