mrgoofy Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Jeg kjøpte nylig en Nissan Terrano -94. Men så oppdaget jeg i morges etter at det regnet kraftig i natt at det var vann på gulvet på passasjersiden. Var å så på en annen Terrano før jeg kjøpte denne, og oppdaget at den også hadde samme problemet. Så det virker som et "vanlig" problem på disse? noen som har tips hvor vannet trenger inn? Siter Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrgoofy Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Jeg kjøpte nylig en Nissan Terrano -94. Men så oppdaget jeg i morges etter at det regnet kraftig i natt at det var vann på gulvet på passasjersiden. Var å så på en annen Terrano før jeg kjøpte denne, og oppdaget at den også hadde samme problemet. Så det virker som et "vanlig" problem på disse? noen som har tips hvor vannet trenger inn? Kan legge til at jeg fant lekkasjen! jeg skrudde ned taktrekket i høyre hjørne og fant ur at dreneringsslangen til takluken var hoppet av nippelen. Det var bare å tre den på igjen og legge en klatt med Tek7, så holder den seg nok på plass :) Siter Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg