Skillz2k Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Har fjernet antennen fra skjermen og har ikke lyst på 16v antenne på golfen så jeg lurte på om det finnes brukbare antenner som er små eller som kan monteres innvendig. Finner ingen butikker på weben som selger Noen som kan anbefale noe eller vet hvem som selger? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Ta en titt her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=31217 Sveiset du igjen hullet etter antennen eller?Måtte du av med skjermen? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 jeg fjærnet det gamle og satte en slik en deksel som jeg kjøpte på biltema. De kommer krom farget så jeg lakket den i samme farge som bilen. litt stress fordi jeg måtte av med inner skjermen Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg