Flasher Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Hvor sitter alle skruene? Jeg spør før jeg begynner med jobben selv, så slipper jeg å lete så fælt :) Fangerene mine skal lakkeres til uka, og det kommer en type og skal hente dem i dag. Det er lov å kjøre uten forresten? Bare så jeg vet om jeg skal passe meg litt liksom.. Bilder av bilen kommer snart i tråden min.. Ting begynner å skje :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 frontfangeren sitter festet med 4 skruer foran bak plastlistene og en skrue i hver hjulbue.går på under 5 min... Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 takk for den :) bakfangeren? Sikkert samme, går ut om ett kvarter og skrur av :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 bakfangeren? hjelp? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiannytun@hotmail.com Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 på min E-36 måtte jeg ta av lista å slå ut en liten pinne som sitter i senter av alle de proppene som skjuler seg bak lista.. du får ikke ut proppene uten å slå ut de kilene.. en midt i hver propp Siter BMW 535iA 1991 x-BMW M535i 1986 x-BMW 320i 1995 x-BMW 325i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg