yosi4 Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Hei! har en 91 moddel golf som Bakfangern henger på V.side,har prøvd og få den rett uten hell. Noen som har noen forslag her? ser jo så halveis ut..Festene og alt ser jo rett ut! blir gal av bilen snart :ass: Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 har du truffet riktig på sporet på sia? må treffe riktig når man setter den på, går ikke på andre måter. Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet September 11, 2012 Rapporter Share Skrevet September 11, 2012 Har faktisk samme problemet på min Golf, har en Golf mk2 GTI 1987 modell, der henger den også på venstre side bak. Sporene har truffet og allting, kan faktisk være at stålfangeren bak er bøyd :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 Stålbjelken kan vere litt bøyd, bare å bruke makt så får du den bøyd tilbake... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 12, 2012 Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 kan være pga feil feste bak, de eldre modellene har en enkel rund festesak i karossen. denne gjør at fangeren kan henge de nyere har større festebrakett og de brekker lett :) og da hanger alt evt som det blir sagt, at fangerjern har fått seg en dult en gang i tida Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet September 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2012 (endret) fikk det ordnet til slutt!..Lagde meg en spacer og dyttet fangren på mens jeg mumlet noen stygge gloser for meg selv.så nå henger den perfekt!,så takk for alle nyttige forslag :) Endret September 12, 2012 av yosi4 Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg